fredag, september 28, 2007

Awaiting reply

Blev lite mer Burma när jag väl kom ner på mässgolvet. Aftonbladet har iallafall monterat upp stora fläktar som håller röda fanor blåsande brevid pagodliknande strukturer, allt medan Johan Ehrenberg berättar om hur han blir självförsörjande på energi.



Upp om pressrummet innan det är dags att lämna bygget, och där, i hyllan för pressmaterial, hittar man alltid spännande saker. Thomas Thorild-sällskapet är under bildande! På riktigt. Äntligen. Och så ligger där svarta cigarettändare, diskret med texten: "Att vara god är svårare än att vara ond" -ur Amberville.



Jag har hört att det är på Världskulturmuseet man ska vara ikväll. Gläntas bokmässefest. Nu har jag fått en event invitation via Facebook också. Lars Vilks är M.I.A.



Andra bloggar om:

4 Kommentarer:

Den 28 september, 2007 19:22, skrev Blogger Rasmus Karlsson...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
Den 28 september, 2007 19:22, skrev Blogger Rasmus Karlsson...

Tänk att få följa Thorild i spåren och en dag få dö i Greifswald. Take care my friend!

 
Den 28 september, 2007 19:24, skrev Blogger Gabriel...

Tänk att få göra mycket annat han gjorde. I will...

 
Den 28 september, 2007 21:59, skrev Anonymous Anonym...

"Lämna mig inte att dö här i Greifswald".

Jag har också hört att det är på Vkm man ska vara ikväll. Från mycket säker källa. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home